نهال-انگور-موندراپ

نهال انگور موندراپ یا بلک ویلیام

نهال انگور موندراپ یا بلک ویلیام که به آن سوییت شاپر هم میگویند یکی از انواع بسیار خاص و کمیاب انگور میباشد که در نهالستان ارغوان نهال مهندس رسول بابایی کاشت و پرورش داده میشود.
تا چندی پیش بیشتر انگور موندراپی که برای فروش در بازار وجود داشت، وارداتی از کشور های خارجی بود، اما خوشبختانه چندسالی است که نهال انگور بلک ویلیام در نهالستان های ایران نیز کاشت و پروش داده میشود. برای خرید نهال انگور و آشنایی بیشتر با این نهال همراه ما باشید.

مشخصات نهال انگور موندراپ

نهال انگور موندراپ به صورت ریشه لخت و گلدانی در نهالستان های کشور وجود دارد و به فروش میرسد، این انگور ریشه ایرانی ندارد، اما برخی نهالستان های کشور مثل نهالستان ارغوان شرایط کاشت و پروش این محصول را در ایران فراهم کرده اند، مهم ترین ویژگی انگور موندرآپ شکل متفاوت و منحصر به فرد آن است به طوریکه کمتری کسی وجود دارد که با دیدن این انگور برای اولین بار جذب چشیدن مزه اش نشود.

رنگ انگور مون درآپ نیز بسیار زیبا و خاص است و تِمی از رنگ های آبی متمایل به کبود را دارد، دانه ها و حبه های انگور نیز اندازه بزرگ و گاهی متوسط داشته و خیلی کم در سایز کوچک دیده می شوند.

همان طور که گفتیم انگور موندرآپ بین مردم با نام های متفاوتی از جمله نهال انگور بلک ویلیام معروف می‌باشد، شکل حبه های انگور همانند رنگ آن بسیار زیبا و خاص بوده و میتوان گفت مستطیل مانند یا لوله ای شکل و در حالت کلی طویل و کم عرض میباشد. این انگور در ابتدا به رنگ سبز است و کم کم و با گذشت زمان و در معرض آفتاب بودن رنگ آبی کبود خود را بدست می آورد.

نهال انگور موندراپ

نکته: خوب است بدانید، ماده شیمیایی اصلی موجود در انگور موندرآپ تانن هست و این ماده سبب شده انگور بلک ویلیام حالتی واسط بین گوشتی و آبدار بودن پیدا کرده و مزه به نسبت شیرینی نیز داشته باشد، همچنین بهترین فصل برای خرید این میوه و خوردن آن تابستان و پاییز میباشد.

مشخصات نهال انگور سوییت شاپر

از دیگر ویژگی های انگور موندرآپ یا سوییت شاپر این هست که این محصول جزو ارقام بدون هسته انگور ها محسوب میشود و همین نداشتن هسته باعث شده مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. ظاهر خاص، مزه نسبتا شیرین و بویِ خوش این انگور همگی باعث جذابیت و متمایز بوده این انگور از دیگر انواع و مدل های موجود نهال انگور شده است.

علت نام گذاری انگور موندراپ

گاهی اوقات به انگور موندراپ انگور مون moon به معنی ماه هم گفته میشود و نخستین بار یک کشاورز آمریکایی در ایالت کالیفرنیا موفق به پرورش و تولید این محصول مغذی، به شدت شیرین و مفید و گوشتی شد.

نهال انگور موندراپ

نهال انگور بلک ویلیام

برای پرورش و خرید نهال انگور بلک ویلیام لازم است بدانید که این محصول از سایر ارقام انگور حساسیت بیشتری داشته و بنابراین در مقابل تنش های آب و هوایی و باران های شدید بهتر است با پلاستیک و سایر محافظ های مناسب پوشانده شود تا نهال آن آسیبی نبیند.

نهال انگور بلک ویلیام
نهال انگور بلک ویلیام

همان طور که در بالاتر ذکر شده ماده شیمیایی اصلی به کار رفته در نهال انگور بلک ویلیام تانن است.
در کنار این موضوع خوب است بدانید که ارزش غذایی این انگور بسیار بالاست و حبه های انگور سوییت شاپر سرشار از ویتامین های A  ،K  و C هستند که مصرف آنها برای بدن ضروری است.
همچنین از این انگور میتوان به عنوان یک منبع خوبی جهت تامین منگنز، فلاونوئید و آنتی اکسیدان لازم برای بدن هم استفاده کرد، از این رو توجه به این نکات میتواند خرید نهال انگور بلک ویلیام و پرورش این محصول را در ذهن شما به عنوان یک باغذار پر رنگ تر کند.

کیفیت نهال های انگور سوییت شاتر

نهالستان ارغوان نهال مهندس رسول بابایی در میاندوآب یکی از مراکز اصلی پروش نهال انگور سوییت شاتر با کیفیت در ایران میباشد، همه مشتریان ما کیفیت و سلامت محصول را در خرید نهال انگور سوییت شاتر مد نظر خود قرار می دهند، بنابراین رضایت مشتریان ما پس از خرید نشان از خوب بودن محصولات دارد، در واقع کلیه نهال های انگور نهالستان ارغوان از نظر سلامت و عدم آسیب دیدگی به شکل تضمین شده ارائه می گردند.

رضایت مشتری از خرید نهال انگور مون دراپ

رضایت مشتری از نهال انگور بلک ویلیام

شرایط خاص زمان عرضه شدن نهال انگور موندراپ

تقاضای زیادی برای خرید نهال انگور موندراپ هرساله از سمت مردم کشور ما وجود دارد، که شدت این تقاضا با توجه به ویژگی های خاص این انگور و خواص پزشکی و غذایی آن، منطقی است.
نکته مهمی که در رابطه با نهال انگور بلک ویلیام وجود دارد این است که این محصول فقط در یک ماه از سال به بار نشسته و ارائه میشود و اگر فردی خواهان خرید نهال انگور موندرآپ هست، حتما باید در همان یک ماه محصول را خریداری کرده و برای نگه داری و ماندگاری بیشتر و استفاده از انگور در بقیه ماه های سال آن را به صورت فریز شده در مکانی مناسب نگه داری کند.

شرایط محیطی مطلوب برای رشد و پرورش نهال انگور موندراپ

گونه ی گیاهی انگور غالبا در آب و هوای معتدل و همچنین در مناطق کوهستانی کشت شده و برای این منظور تعداد ساعات آفتابی و نیاز سرمایی آن را در نظر می گیرند.

تعداد ساعات آفتابی، تاثیر به سزایی در رشد نهال، گلدهی، باردهی و رسیدن محصول دارد، به همین علت نهال انگور موندراپ، نباید در سایه کاشته شود؛ رعایت این نکته باعث می شود تا نهال این رقم رشد و عملکرد بالایی داشته باشد.

نکته: گذراندن دوره سرمایی و خواب زمستانی برای نهال انگور بسیار مهم و ضروری است.

 

قیمت نهال انگور موندراپ

نهال انگور موندراپ به شکل پرورش یافته و اصلاح شده در برخی نهالستان های کشور وجود داشته و پرورش داده میشود، لازم است بدانید تولید و رشد نهال تنها بعد از انجام آزمایشگاه های گوناگون و مهیا کردن شرایط محیطی مناسب امکان پذیر است. خوشبختانه ما برای تولید نهال انگور بلک ویلیام از سیستم ارگانیک استفاده و محصولات خود را با قیمت مناسب به فروش میرسانیم، جهت خرید و آگاهی از قیمت دقیق هر نهال انگور موندرآپ با ما تماس بگیرید.

قیمت نهال انگور بلک ویلیام

خرید نهال انگور موندراپ از نهالستان ارغوان نهال

نهالستان ارغوان نهال مهندس رسول بابایی به عنوان یکی از بهترین نهالستان های کشور چندی است مشغول پرورش و رشد دادن انواع و ارقام مختلف انگور میباشد. نهال انگور موندراپ نیز یکی از خاص ترین و کم یاب ترین نهال های انگور در کشور ماست که فقط در برخی از نهالستان ها وجود دارد و کاشت و پروش آن در باغ نیز به شرایط خاصی احتیاج دارد.
از این رو ما در نهالستان ارغوان ضمن ارائه خدمات مشاوره رایگان برای احداث کنندگان باغ، فروش نهال انگور بلک ویلیام را نیز با قیمت مناسب و کیفیت بالا انجام داده و به سراسر ایران سفارش ها را ارسال میکنیم.

شماره تماس

 

مطالب پر بازدید

خرید نهال

نهال گردو ژنوتیپ ارغوان کانادایی تیپ ۹

خرید نهال گردو

نهال گردو

خرید نهال بادام

نهال بادام

Visits: 54

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

تماس تلفنی

مدیر فروش

ارسال سفارشات نهال

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها