detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها نهال
  • نویسنده nahalarghavan
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 8 دقیقه
۱۴۰۰-۰۳-۰۱

انواع نهال مناسب یاسوج

نهال گردو مناسب کاشت در یاسوج باید متناسب با منطقه جغرافیایی یاسوج باشد و از کیفیت و باردهی بالایی برخوردار باشد. کاشت و پرورش نهال یکی از راه های سرمایه گذاری کم ریسک و پربازده است که افراد زیادی می توانند با آموزش و کمک گرفتن از کارشناسان متخصص در این زمینه، در شهرهای مختلف ایران، درآمد خوبی کسب کنند.
موقعیت جغرافیایی این شهر، تمام نیازهای اولیه برای کاشت نهال گردو در یاسوج را دارد؛ به همین دلیل می توان با آگاهی از انواع بهترین نهال گردو و آموزش های اصولی به کاشت و پرورش نهال گردو پرداخت.
اگر می‌خواهید بدانید کدام انواع نهال گردو در یاسوج بهترین عملکرد را دارند و با نهالستان یاسوج آشنا شوید، در ادامه همراه ما باشید تا 3 نهال مناسب این شهر و قیمت نهال گردو در یاسوج را بررسی کنیم. تماس بگیرید (مشاوره رایگان)”

بررسی شهر یاسوج برای کاشت نهال

شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است که در شمال شرقی استان واقع شده است. آب و هوای شهر یاسوج معتدل رو به سرد است. به علت ریزش باران و برف، ارتفاعات این شهر همیشه پر از برف است و به همین علت از منابع کافی آب برخوردار است.
ارتفاع شهر یاسوج از سطح دریا 1870 متر است. تمام این ویژگی‌ها باعث شده است تا شهر یاسوج، منطقه مناسبی برای کاشت و پرورش انواع نهال‌های مثمر از جمله نهال گردو، نهال بادام و نهال انگور باشد.

خرید نهال گردو در یاسوج
خرید و فروش نهال در یاسوج

انواع نهال مناسب یاسوج

زمان خرید نهال در یاسوج به این نکات دقت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • نهال باید دارای تاییدیه جهاد کشاورزی باشد.
  • به ارتفاع نهال از سطح دریا و تطبیق آن با منطقه کاشت نهال دقت کنید.
  • نهال با آب و هوای منطقه سازگار باشد.
  • ارتفاع درخت بزرگ یا کوچک است.
  • نهال دیرگل یا زودگل است.
  • ضخامت پوست میوه را در نظر داشته باشید.
  • نهال به گرده افشان نیاز دارد یا ندارد.
  • زمان باردهی نهال چگونه است.

انواع نهال مناسب شهر یاسوج

انواع نهال مناسب یاسوج

قبل از اینکه نسبت به خرید نهال در یاسوج اقدام کنید، باید با انواع نهال مناسب این شهر آشنایی پیدا کنید. در ادامه به معرفی بهترین ارقام نهال گردو، نهال بادام و نهال انگور می‌پردازیم.

1. نهال گردو در یاسوج

اگر به دنبال خرید نهال گردو در یاسوج، فروش نهال گردو در یاسوج، قیمت نهال گردو در یاسوج، نهالستان گردو در یاسوج هستید، در ادامه انواع ارقام نهال گردو مناسب یاسوج را معرفی می‌کنیم تا بتوانید به خرید نهال در یاسوج بپردازید.

نهال گردو در یاسوج
1.1 نهال گردو ژنوتیپ ارغوان تیپ 7

انواع نهال مناسب یاسوج

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای این شهر، بدون شک نهال گردو ژنوتیپ ارغوان تیپ 7 است. این نهال گردو در یاسوج بهترین عملکرد را خواهد داشت. ارتفاع مناسب این نهال گردو 0 تا 2500 متر است و از سال اول شروع به باردهی می‌کند.
اگر رسیدگی خوبی از نهال گردو ژنوتیپ ارغوان شود از 8 تا 10 تن، باردهی خواهد داشت که میزان قابل توجهی است.

1.2 نهال گردو فرنور

نهال گردو فرنور در ارتفاع 1500 تا 2500 متر قابلیت کاشت دارد که با توجه به ارتفاع شهر یاسوج انتخاب مناسبی است. این نهال گردو در یاسوج عملکرد خوبی دارد. نهال گردو فرنور دیر گل و دیر برگده است و به همین علت مناسب مناطق سردسیر است.
باردهی این نهال از سال اول شروع می‌شود و میزان باردهی آن به 6 تن در هر هکتار می‌رسد. یکی از گزینه‌های خرید نهال در یاسوج نهال گردو فرنور است.

1.3 نهال گردو کانادایی

با توجه به این نکته که نهال گردو کانادایی در ارتفاع 0 تا 2500 متر قابلیت کاشت دارد، گزینه مناسبی برای نهال گردو در یاسوج با ارتفاع 1870 متر است.
نهال گردو کانادایی نیمه پا کوتاه و دیر برگده است و از سال اول شروع به باردهی می‌کند.

2. نهال بادام در یاسوج

انواع نهال مناسب یاسوج

اگر به دنبال خرید نهال بادام در یاسوج، فروش نهال بادام در یاسوج، قیمت نهال بادام در یاسوج، نهالستان بادام در یاسوج هستید، نهالستان ارغوان نهال برای شما محصولات ویژه‌ای دارد. 4 نهال بادام در یاسوج را در ادامه بررسی می‌کنیم.

نهال بادام در یاسوج
2.1 نهال بادام فرانیس

نهال بادام فرانیس دیر گل بوده و و پوست آن کاغذی و پربار است. این نهال بادام در یاسوج ، از عملکرد خوبی برخوردار است و گزینه مناسبی برای خرید نهال در یاسوج است.

2.2 نهال بادام تونو

انواع نهال مناسب یاسوج

نهال بادام تونو دیرگل بوده و پوست آن نیمه کلفت است. این نهال بادام در یاسوج گزینه مناسبی است.

2.3 نهال بادام آذر

نهال بادام آذر دیرگل بوده و دربرابر سرمای بهاره مقاوم است. پوست نهال بادام تونو نسبتا نازک و نیمه کاغذی است. این نهال بادام در یاسوج عملکرد خوبی دارد.

2.4 نهال بادام مامایی

نهال بادام مامایی میان گل است به این معنا که زمان گل دهی آن متوسط تا دیر برآورد می‌شود و به همین علت مقاومت آن به سرمای بهاره متوسط است. پوست نهال بادام مامایی نسبتا کلفت است. این نهال بادام در یاسوج عملکرد خوبی دارد و یکی از گزینه‌های خرید نهال در یاسوج است.

3. نهال انگور در یاسوج

اگر به دنبال خرید نهال انگور در یاسوج، فروش نهال انگور در یاسوج، قیمت نهال انگور در یاسوج، نهالستان انگور در یاسوج هستید، برای شما بهترین نهال های انگور در  این شهر را معرفی کرده‌ایم. همراه ما باشید.

نهال انگور در یاسوج
3.1 نهال انگور بلک ویلیام

انگور بلک ویلیام گوشتی و آبدار و بدون هسته است. این نهال انگور در یاسوج از عملکرد خوبی برخوردار است و انتخاب مناسبی برای خرید نهال در یاسوج است.

3.2 نهال انگور ردگلوب

نهال انگور ردگلوب پوستی نازک و مقاوم در برابر ترک خوردگی دارد. انگور ردگلوب شیرین و آبدار است. خرید و کاشت این نهال انگور در یاسوج انتخاب مناسبی خواهد بود.

معرفی جامع انواع نهال در ارغوان نهال

برای مشاهده و خرید نهال در یاسوج به سایت ارغوان نهال مراجعه کنید. سپس برروی صفحه هر نهال کلیک کنید تا با انواع ارقام آن‌ها آشنا شوید.

نهالستان در یاسوج | مرکز فروش نهال در یاسوج

انواع نهال مناسب یاسوج

نهالستان ارغوان نهال در میاندوآب با بیش از  30 سال تجربه در زمینه تولید و کاشت انواع نهال، سالانه حدود 500 هزار اصله نهال شناسنامه دار و مجوز دار زیر نظر جهاد کشاورزی تولید و به تمام نقاط ایران و کشورهای همسایه از جمله عراق، نخجوان، افغانستان و تاجیکستان ارسال می کند.
اگر به دنبال نهالستان در یاسوج هستید، نهالستان ارغوان نهال یک انتخاب ویژه است. تمامی ارقام نهال در این نهال فروشی دارای شناسنامه، گواهی بهداشت و کارت قرنطینه زیر نظر مهندسین برتر جهاد کشاورزی هستند.

مرکز فروش نهال در یاسوج باید با دقت انتخاب شود چرا که خرید نهال سالم، پایه و اساس یک سرمایه گذاری پرسود است.
حتما شنیده اید که خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا می‌رود دیوار کج. این ضرب المثل مصداق دقیق همین قضیه است که اگر نهال سالم و مناسب را انتخاب نکنید، تا انتها کلیه زحماتتان به هدر می‌رود و نتیجه خوبی نخواهید گرفت.

قیمت نهال گردو در یاسوج

هرجا صحبت از خرید می‌شود، اولین موضوعی که همه به دنبال آن هستند، موضوع قیمت است. هرچند قیمت یکی از فاکتورهای مهم در زمان خرید نهال در یاسوج است اما برای انتخاب یک محصول کافی نیست.
تنوع انواع نهال در یاسوج بسیار زیاد است و شما می توانید یکی از انواع نهال گردو، نهال بادام و نهال انگور را انتخاب کنید. هر کدام از این محصولات خود بیش از ده ها رقم دارند.

قیمت نهال گردو در یاسوج
البته انتخاب نهالستان نیز در قیمت نهال در یاسوج مؤثر است. نهالستانی که تولید کننده نهال است و شما خریدی بدون واسطه را انجام می‌دهید، قیمت نهال کمتر است. برای اطلاع از لیست قیمت انواع نهال و خرید نهال در یاسوج کافیست نوع نهال و رقم آن را به کارشناسان ما بگویید تا قیمت به روز آن را دریافت کنید.

فروش نهال گردو در یاسوج

نهالستان ارغوان نهال به عنوان یکی از مراکز فروش نهال در یاسوج است که نهال‌ها را با شناسنامه و ضمانت بازگشت کالا به شهر یاسوج ارسال می‌کند. بنابراین بهترین نهال را برای شروع سرمایه گذاری و احداث باغ انتخاب کنید و شروع به کاشت و پرورش محصول کنید.
مهمترین سرمایه ما، شما باغداران و سرمایه گذاران عزیز هستید. جهت انتخاب نهال مناسب و خرید نهال در یاسوج کافیست باما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

نهال فروشی در یاسوج

انواع نهال مناسب یاسوج

در زمان خرید نهال در یاسوج حتما بهترین نهال فروشی یاسوج را انتخاب کنید. بهترین مرکز خرید و فروش نهال، نهالستانی است که انواع نهال را مستقیم تولید و عرضه کند، زیرا هدف خرید نهال با کیفیت و با قیمت مناسب است.

 

مطالب پر بازدید

خرید نهال

نهال گردو ژنوتیپ ارغوان کانادایی تیپ ۹

خرید نهال گردو

نهال گردو

خرید نهال بادام

نهال بادام

Views: 78

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

فعالیت خود را از سال 1370 در زمینه تولید و فروش نهال  شروع نموده است . این مجموعه نهال های خود را بدون واسطه  به صورت مستقیم تامین می کند و همچنین ضمانت اصالت و سلامت نهال را به تمام مشتریان ارائه می دهد.  برای خرید ارزان نهال با کیفیت با ما در تماس باشید

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت ارغوان نهال می باشد

 

 

 

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

تماس با ما

تماس تلفنی

مدیر فروش

ارسال سفارشات نهال

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها