کاهش قیمت نهال گردو و بادام در ارغوان نهال

کاهش قیمت نهال گردو و بادام در ارغوان نهال

کاهش قیمت نهال گردو و بادام در ارغوان نهال

نهالستان ارغوان نهال بنیان گذار نهال گردو ژنوتیپ ارغوان تیپ 9 یکی از نهالستان های بزرگ کشور سالانه با فعالیت تساعدی نسبت به سال قبل امروزه تولید نهال گردوی خود را به بیش از 800 هزار و نهال بادام را به 700 هزار اصله رسانده هست.

در این نهالستان همه نهال های ریز یا معیوب از نهال های با کیفیت و ضخیم جدا می شوند تا نهال های با کیفیت به مشتریان عزیز ارسال شود. یکی از مهمترین مزایای خرید نهال از نهالستان ارغوان نهال رسیدن به نهال های با کیفیت درجه یک بوده و درنهایت محصول دهی عالی این نهال هاست . دراین مقاله قصد داریم با معرفی نهال های پر بار گردو و بادام و همچنین اعلام قیمت های جدید ارغوان نهال در حمایت از کشاورزان عزیز را ارائه دهیم.

نهال گردو در کشاورزی
ارزیابی اقتصادی نهال گردو در کشاورزی

معرفی نهال گردو ژنوتیپ ارغوان تیپ9

در نهالستان ارغوان نهال همه رقم های نهال گردو تولید می شود و مهمترین این ارقام شامل گردو چندلر , فرنور , کانادایی , اسرائیلی , تویسرکان , ژنوتیپ ارغوان تیپ 7 و از همه مهمتر گردو ژنوتیپ ارغوان تیپ 9 می باشد. این نهال که با اصلاحات مخصوص ارغوان نهال با رشد بسیار سریع و باردهی فوق العاده تبدیل به یکی از نهال های پر بار گردو شده هست. از مهمترین مزایای این نهال پوشش دادن کاشت در ارتفاعات صفر تا 3 هراز متری از سطح دریا می باشد. و مزیت دیگر آن مقاومت بسیار بالای آن به سرما و گرما و آفاتی مثل بلایت گردو و انواع قارچ ها می باشد. علاوه برهمه این ها با خرید نهال گردو ژنوتیپ ارغوان تیپ 9  پشتیبانی و ضمانت نهالستان معتبر ارغوان نهال را خواهید داشت.

تست و نتیجه گیری از محصولات نهال های گردو در اکثر نقاط کشور توسط محققین نهالستان ارغوان نهال که از طرف این مجموعه اعزام می شوند باعث شده مشاوره های صد درصد دقیق و موشکافانه متخصصین ارغوان نهال تا به حال نتایج موفقتری ارائه بدهد و مشتریان عزیز ما طبق مشاوره های ارغوان نهال در هر نقطه از کشور به نتایج مطلوبی دست پیدا کنند و رضایت این مشتریان در سایت ارغوان نهال موجود هست که جهت مطالعه میتوانید به سایت ارغوان نهال مراجعه فرمایید.

 

قیمت نهال گردو در ارغوان نهال

اگر به دنبال احداث باغی هستید که میخواهید سود واقعی از آن برداشت کنید باید زیر بنای باغتان را محکم بسازید. با خرید نهال ارزان و ریز نه تنها هیچ امتیازی نصیبتان نمیشود بلکه سالها عمرتان را باید صرف کنید و منتظر خراب شدن یکی یکی این نهال ها باشید . هرگز فریب ارسال رایگان یا خرید ارزانتراز قیمت واقعی را نخورید. باید بدانید که تولید نهال باکیفیت بسیار پر هزینه هست همچنین گلچین کردن نهال های باکیفیت از بین همه نهال های تولید شده خسارت بسیار بالایی گردن نهالستان می گذارد. با همه این تفاسیر طبق محاسبات دقیق در ارغوان نهال سعی شده هست کمترین سود روی نهال ها اعمال شود. بطوریکه  نهال های گردو از قرار زیر قیمت گذاری شده:

نهال گردو ژنوتیپ ارغوان تیپ 9 :   130.000 هزار تومان

نهال گردو ژنوتیپ ارغوان تیپ 7:    120.000 هزار تومان

همه رقم های نهال گردو بذری اصلاح شده:  120.000 هزار تومان

 

این قیمت های نهال های گردوی دوساله بالای با سایز 2.5 متر به بالا با کیفیت ضمانتی با ضخامت بالا و پر ریشه می باشد که با 25 درصد تخفیف در جهت حمایت مشتریان عزیز در سراسر کشور تعیین شده هست.

گردوی صادراتی محصولی از درختان ارغوان نهال
گردوی صادراتی محصولی از درختان ارغوان نهال

نهال بادام

همانطور که اول مقاله اشاره شد قصد داریم با معرفی نهال های با کیفیت گردو و بادام و همچنین با اعمال تخفیف ویژه برای این نهال ها در حمایت از باغدارن و مشتریان عزیز قدمی برداشته باشیم

ارغوان نهال در تولید نهال بادام نیز مانند نهال گردو برنامه های ویژه ای اجرا کرده و توسط محققین باغداری در اکثر نقاط کشور از بین ارقام مختلف بادام به 3 نژاد پر بار می پردازیم .

پیشنهاد نهالستان به باغداران ومشتریان عزیزی که با هدف احداث باغ بادام می خواهند سرمایه گذاری کنند این سه رقم می باشد:

نهال بادام فرانیس – نهال بادام تونو – نهال بادام آذر

رقم های پیشنهادی ارغوان نهال از نهال های باکیفیت و دیر گل و پربار بادام می باشند این سه نهال بادام مقاومت بسیار بالایی به سرما و گرما دارند باردهی بسیار عالی دارند و از باردهی این نهال ها فیلم های کاملی موجود هست که در صورتی که ترغیب به کاشت نهال بادام شده اید با شماره های ثبت شده در پایین همین مقاله یا با مراجعه به وبسایت ارغوان نهال با ما در تماس باشید تا همه عکس ها و فیلم ها و مشاوره های لازم در جهت کاشت و تولید بادام خدمتتان ارائه شود.

همانطور که در اول مقاله عرض کردیم همه نهال های بادام و گردو تخفیف ویژه زمستانی خورده اند برای خرید حتما با ما در تماس باشید.

کود و ابزار لازم و مناسب مخصوص نهال

در هر نقطه ای از زمین اگر بخواهید نهالی بکارید اگر تغذیه مناسب برای این نهال نرسانید و محافظت کافی از آنها نکنید قطعا نتیجه مطلوبی نخواهید گرفت بخاطر همین نهالستان ارغوان نهال با ارائه کودهای مرغوب  برای نهال های شما سعی دارد در احداث باغتان دچار مشکل نشوید به همین دلیل انواع کودهای با کیفیت ، رنگ تنه و چسب باغبانی در نهالستان ارغوان نهال در بهبود عملکرد نهال های شما موجود می باشد تا در صورت نیاز برای مشتریان ارائه گردد.

کود
کود

سخن آخر

نهالستان ارغوان نهال همواره پشتیبان همیشگی مشتریان و باغداران عزیز در سراسر کشور می باشد. این مجموعه با مدیریت رسول بابایی متخصص باغداری در خدمت مشتریان عزیز در جهت خدمات رسانی  از جمله مشاوره ( خرید رقم مناسب نهال و نحوه کاشت و رسیدگی نهال ) می باشد.  جهت مشاوره و یا خرید نهال  میتوانید از طریق لینک  و شماره تماس زیر با نهالستان در تماس باشید.

شماره تماس: 09141836535

 

 

 

Views: 141

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

تماس تلفنی

مدیر فروش

ارسال سفارشات نهال

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها