نهال گردو در شهرکرد

بهترین نهال گردو در شهرکرد

نهال گردو برای کاشت در شهرکرد باید متناسب با منطقه جغرافیایی شهرکرد باشد و از کیفیت و باردهی بالایی برخوردار باشد. با توجه به شرایط اقلیمی شهرکرد، کاشت نهال گردو در شهرکرد یکی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این شهر است.
موقعیت جغرافیایی این شهر، تمام نیازهای اولیه برای کاشت نهال گردو را دارد؛ به همین دلیل می توان با آگاهی از انواع بهترین نهال گردو و آموزش های اصولی به کاشت و پرورش نهال گردو پرداخت.
اگر می‌خواهید بدانید کدام انواع نهال گردو در شهرکرد بهترین عملکرد را دارند و نیاز به خرید نهال از نهالستان شهرکرد دارید، در ادامه همراه ما باشید تا 4 نهال گردو مناسب این شهر و قیمت نهال گردو در شهرکرد را بررسی کنیم.

بررسی شهرکرد برای کاشت نهال گردو

شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری است. شهرکرد مرتفع‌ترین مرکز استان است و به همین علت به بام ایران شهرت دارد. شهرکرد اقلیم نیمه مرطوب معتدل دارد و تابستان‌های معتدل و زمستان‌های سردی را تجربه می‌کند. ارتفاع این شهر از سطح دریا 2050 تا 2310 متر است.

با توجه به وضعیت آب‌وهوایی و ارتفاع شهرکرد، از شرایط خوبی برای کاشت نهال گردو برخوردار است. در ادامه این مقاله از نهالستان ارغوان به بررسی نهال‌های گردو مناسب این شهر می‌پردازیم.

نهال گردو مناسب شهرکرد

هر نهالی ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که با توجه به آن‌ها باید نسبت به انتخاب منطقه کاشت نهال تصمیم‌گیری کرد. هر نهالی را نمی‌توان در هر منطقه‌ای کاشت. در ادامه 3 نهال گردو مناسب شهرکرد را معرفی و بررسی می‌کنیم.

1. نهال گردو کانادایی ارغوان

نهال گردو کانادایی ارغوان را در اکثر مناطق ایران می توان کاشت و عملکرد بالایی دارد. در ارتفاع 0 تا 2500 متر، بهترین عملکرد را دارد و برای مناطق معتدل و سردسیری مناسب است و حتی نسبت به نهال گردو فرنور نیز برای این مناطق مناسبتر است.
با توجه به شرایط اقلیمی شهرکرد، این نهال گردو مناسب کاشت در شهرکرد است. نهال گردو کانادایی به گرده‌افشان نیاز ندارد و باردهی آن از سال اول است. اگر از این نهال به‌درستی مراقبت شود تا 6 تن باردهی خواهد داشت.

نهال گردو کانادایی ارغوان با کیفیت‌ترین محصول از لحاظ سایز و درصد مغز و رنگ و طعم میوه را دارد. باغ گردو کانادایی ارغوان، دیربرگده و خیلی پربار است به طوری‌که درآمد آن چند برابر باقی ارقام گردو است.

2. نهال گردو ژنوتیپ برتر ارغوان

نهال گردو ژنوتیپ برتر ارغوان در ارتفاع 0 تا 2500 متری بهترین عملکرد را دارد. نهال گردو ژنوتیپ برتر برای آب‌وهوای معتدل سردسیری مناسب است. با توجه به ارتفاع شهرکرد، کاشت این نهال گردو در شهرکرد انتخاب بسیار مناسبی است.

نهال گردو ژنوتیپ برتر خودگرده‌افشان است و نیاز به گرده‌افشان ندارد. باردهی این نهال از سال اول آغاز می‌شود و اگر رسیدگی خوبی از آن شود 8 تا 10 تن باردهی خواهد داشت.

3. نهال گردو فرنور

نهال گردو فرنور در ارتفاع 1500 تا 2500 متری بهترین عملکرد را خواهد داشت و برای مناطق معتدل سردسیری مناسب است. با توجه به شرایط اقلیمی شهرکرد، این نهال گردو در شهرکرد عملکرد خوبی را خواهد داشت.

 نهال گردو شهرکرد

نهال گردو فرنور به گرده‌افشان نیاز دارد و از نهال گردو فرانکت و روند به‌عنوان گرده‌افشان این نهال استفاده می‌شود. باردهی نهال گردو فرنور از سال اول است و تا 6 تن باردهی خواهد داشت.

4. نهال گردو چندلر

نهال گردو چندلر یکی دیگر از ارقام مناسب برای شهرکرد است که باردهی آن از سال اول آغاز می شود و بسیار پربار است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cz_title id=”cz_86863″]

خرید و فروش نهال گردو در شهرکرد

هنگام خرید نهال گردو از نهالستان شهرکرد به این نکات دقت کنید تا بهترین خرید نهال گردو در شهرکرد را داشته باشید.

نهال را از نهالستانی تهیه کنید که تأییدیه جهاد کشاورزی داشته باشد.

ارتفاع موردنیاز نهال گردو و منطقه موردنظر باید تناسب داشته باشند.

سازگاری آب‌وهوای منطقه و نهال نیز نکته بسیار مهمی است.

دیر گل یا زود گل بودن نهال با توجه به منطقه خیلی مهم است. نهال‌های دیر گل به سرمای بهاره حساس نیستند و بهترین انتخاب برای مناطق سردسیر هستند.

به ارتفاع درخت دقت کنید. ارتفاع کم درخت در زمان برداشت محصول کار را بسیار راحت می‌کند.

نهال گردو به گرده‌افشان نیاز دارد یا نیاز ندارد.

میزان باردهی نهال گردو چقدر است.

فروش نهال گردو در شهرکرد

نهالستان شهرکرد

نهالستان ارغوان نهال در میاندوآب درزمینهٔ تولید و کاشت انواع نهال بیش از 30 سال تجربه دارد. سالانه حدود 500 هزار اصله نهال شناسنامه‌دار و مجوز دار را زیر نظر جهاد کشاورزی به تمام نقاط ایران و کشورهای همسایه ازجمله عراق، افغانستان، تاجیکستان و… ارسال می‌کند.

اگر به دنبال بهترین نهالستان در شهرکرد هستید، نهالستان ارغوان نهال انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای خواهد بود چراکه تمامی ارقام نهال در این نهالستان با شناسنامه، گواهی بهداشت و کارت قرنطینه تولید و ارسال می‌شوند. یکی از مزیت‌های بزرگ خرید نهال گردو از این نهالستان ضمانت بازگشت کالا است که به علت اطمینان از کیفیت انواع نهال است.
مرکز فروش نهال گردو در شهرکرد باید با دقت انتخاب شود زیرا خرید نهال گردو سالم برای احداث باغ پر محصول ضروری است.

قیمت نهال گردو در شهرکرد

قیمت یکی از نکات مهم در زمان خرید نهال گردو و اساساً هر خریدی است. یکی دیگر از نکات مهمی که در قیمت نهال گردو در شهرکرد تأثیرگذار است، انتخاب نهالستان است. در نهالستانی که تولیدکننده نهال است و فروش نهال را بدون واسطه انجام می‌دهد، قیمت نهال کمتر است.
تنوع انواع نهال گردو در شهرکرد بسیار است و به همین علت کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا لیست قیمت نهال گردو در شهرکرد برای شما ارسال شود، همچنین می‌توانید از مشاوره رایگان استفاده کنید.

فروش نهال گردو در شهرکرد

یکی از مراکز فروش نهال در شهرکرد نهالستان ارغوان نهال است که نهال‌ها را با شناسنامه و ضمانت بازگشت کالا و قیمت مناسب به شهرکرد ارسال می‌کند. مهم‌ترین سرمایه ما، شما باغ‌داران و سرمایه‌گذاران عزیز هستید. جهت انتخاب مناسب‌ترین نهال گردو منطقه شما، کافی است با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده کنید.

کلیه نهال‌ها در کوتاه‌ترین زمان برای شما ارسال خواهند شد. بهترین نهال فروشی در شهرکرد، نهال فروشی است که نهال‌ها را مستقیم تولید و عرضه کند، زیرا خرید نهال گردو سالم باقیمت مناسب تضمین‌کننده سود شماست.

مطالب پر بازدید

خرید نهال

نهال گردو ژنوتیپ ارغوان کانادایی تیپ ۹

خرید نهال گردو

نهال گردو

خرید نهال بادام

نهال بادام

Visits: 169

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

تماس تلفنی

مدیر فروش

ارسال سفارشات نهال

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها