نهال گردو در ارومیه

نهالستان ارومیه – خرید انواع نهال در ارومیه

نهال گردو مناسب کاشت در ارومیه باید متناسب با منطقه جغرافیایی ارومیه باشد و از کیفیت و باردهی بالایی برخوردار باشد. شرایط اقلیمی ‌در ارومیه، فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری برروی کاشت نهال گردو در ارومیه را به وجود آورده است.

خرید نهال در ارومیه

موقعیت جغرافیایی ارومیه، تمام نیازهای اولیه برای کاشت و خرید نهال های مختلف را داراست  گردو را دارد؛ به همین دلیل می توان با آگاهی از انواع بهترین نهال گردو و آموزش های اصولی به کاشت و پرورش نهال گردو پرداخت.
اگر می‌خواهید بدانید کدام انواع نهال گردو در ارومیه بهترین عملکرد را دارند و با نهالستان گردو در ارومیه آشنا شوید، در ادامه همراه ما باشید تا 5 نهال گردو مناسب این شهر و قیمت نهال در ارومیه را بررسی کنیم.

بررسی ارومیه برای کاشت نهال گردو

ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی است. این شهر بین دریاچه ارومیه و دیواره کوه‌های غرب استان واقع شده است و ارتفاع آن 1332 متر است. تابستان‌های تقریبا گرم و زمستانی سرد را در‌ این شهر داریم.

با توجه به وضعیت آب‌وهوایی و ارتفاع ارومیه، شرایط خوبی برای کاشت نهال گردو است. در ادامه ‌این مقاله از نهالستان ارغوان به بررسی نهال‌های گردو مناسب ‌این شهر می‌پردازیم.

⬅️ مشاهده راهنمای جامع خرید نهال گردو در سنندج ➡️

گردو  ارومیه ؛ معرفی 4 نهال گردو مناسب

همانطور که می‌دانید انواع ارقام نهال گردو بسیار متنوع است. به همین دلیل هر نهال گردویی مناسب یک منطقه است و هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند.‌ این که شما در چه منطقه‌ای قصد کاشت نهال را دارید، در انتخاب شما تاثیرگذار است. نهال گردو را باید با توجه به شرایط اقلیمی ‌و ارتفاع منطقه انتخاب کنید.

نهال گردو در ارومیه
نهال گردو در ارومیه

ما کار را برای شما راحت کرده‌ایم و در‌این مقاله بهترین انواع گردوی ارومیه را معرفی کرده‌ایم و شما کافیست تا یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. همراه ما باشید.

1. نهال گردو کانادایی ارغوان

نهال گردو کانادایی ارغوان از آن دسته نهال هایی است که با اکثر مناطق جغرافیایی ایران سازگار است و قابلیت رشد خوبی دارد. این نهال را در ارتفاعات 0 تا 2500 متری می توان کاشت و نسبت به دیگر ارقام پربارتر و زودبازده تر است. نهال گردو کانادایی ارغوان بهترین گزینه برای مناطق سردسیر است و نسبت به نهال گردو فرنور نیز برای این مناطق مناسبتر است.

نهال گردو کانادایی ارغوان با کیفیت‌ترین محصول از لحاظ سایز و درصد مغز و رنگ و طعم میوه را دارد. باغ گردو کانادایی ارغوان، دیربرگده و خیلی پربار است به طوری‌که درآمد آن چند برابر باقی ارقام گردو است.

2. نهال گردو ژنوتیپ برتر ارغوان

نهال گردو ژنوتیپ برتر ارغوان را می‌توانید در ارتفاع 0 تا 2500 متری بکارید. نهال گردو ژنوتیپ برتر برای آب‌وهوای معتدل سردسیری مناسب است. با توجه به ارتفاع ارومیه، کاشت نهال گردو ژنوتیپ در‌این شهر توصیه می‌شود.

نهال گردو ژنوتیپ برتر خودگرده‌افشان است و به گرده افشان نیازی ندارد. باردهی ‌این نهال از سال اول آغاز می‌شود و اگر به خوبی از آن مراقبت کنید، می‌توانید 8 تا 10 تن محصول را از یک هکتار باغ برداشت کنید.

3. نهال گردو چندلر

نهال گردو چندلر مناسب برای ارتفاع 0 تا 1500 متر است و به همین جهت به راحتی می‌توانید در ارومیه، آن را بکارید. از ویژگی‌های نهال گردو چندلر باید بدانید که ‌این نهال پربار، دیرگل و دیر برگده است و از سرمای بهاره ارومیه در امان خواهد بود.

نهال گردو چندلر از سال اول باردهی خوبی دارد و با رسیدگی و مراقبت درست، سالانه تا 6 تن می‌توانید محصول برداشت کنید. نهال گردو چندلر به گرده افشان نیاز دارد و باید از نهال گردو فرانکت یا روند به ‌این منظور استفاده کنید.

4. نهال گردو فرنور

نهال گردو فرنور برای ارتفاع 1500 تا 2500 متر مناسب است و در مناطق معتدل سردسیری عملکرد خوبی دارد. می‌توان گفت با توجه به شرایط اقلیمی ‌ارومیه،‌ این نهال گردو در ارومیه عملکرد خوبی را خواهد داشت.

نهال گردو فرنور به گرده‌افشان نیاز دارد و از نهال گردو فرانکت و روند به‌عنوان گرده‌افشان‌ این نهال استفاده می‌شود. نهال گردو فرنور پربار است و از سال اول باردهی خود را شروع می‌کند و به مرور زمان به میزان آن افزوده می‌شود. از یک هکتار باغ گردو فرنور، با رسیدگی درست تا 6 تن محصول می‌توانید برداشت کنید.

⬅️ مشاهده راهنمای جامع خرید نهال در تهران ➡️

خرید و فروش نهال ارومیه

برای خرید نهال از نهالستان ارومیه به ‌این نکات توجه کنید تا بهترین نهال گردوی ارومیه را خریداری کنید.

  • برای خرید نهال ، نهاستان زیر نظر سازمان جهاد کشاورزی انتخاب می‌شود.
  • به سازگاری نهال‌های گردو با منطقه توجه کنید و نهال‌های گردو متناسب با منطقه خریداری کنید.
  • آب و هوای منطقه کاشت باید با شرایط آب و هوایی مناسب نهال سازگار باشد.
  • دیرگل یا زود گلدهی نهال‌ها بسته به منطقه بسیار مهم است. نهال دیرگل نسبت به سرمای بهاری حساس نیست و بهترین گزینه برای مناطق سردسیر است.
  • به ارتفاع درخت توجه کنید. در زمان برداشت، ارتفاع کم درخت کار را بسیار آسان می‌کند.
  • نهال گردو به گرده افشان نیاز دارد یا نیازی به آن ندارد.
  • نهال گردو در ارومیه باید دارای شناسنامه باشد.

نهالستان در ارومیه (نهالستان گردو در ارومیه)

نهالستان ارغوان نهال در میاندوآب در زمینهٔ تولید و کاشت انواع نهال بیش از 30 سال تجربه دارد. سالانه حدود 500 هزار اصله نهال شناسنامه‌دار و مجوز دار را زیر نظر جهاد کشاورزی به تمام نقاط‌ایران و کشورهای همسایه ازجمله عراق، افغانستان، تاجیکستان و… ارسال می‌کند.

اگر به دنبال بهترین نهالستان در ارومیه هستید، نهالستان ارغوان نهال انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای خواهد بود چراکه تمامی‌ارقام نهال در‌این نهالستان با شناسنامه، گواهی بهداشت و کارت قرنطینه تولید و ارسال می‌شوند. یکی از مزیت‌های بزرگ خرید نهال گردو از‌این نهالستان ضمانت بازگشت کالا است که به علت اطمینان از کیفیت انواع نهال است.

مرکز فروش نهال گردو در ارومیه باید با دقت انتخاب شود زیرا خرید نهال گردو سالم برای احداث باغ پر محصول ضروری است.

⬅️ مشاهده راهنمای جامع خرید بهترین نهال گردو در اراک ➡️

قیمت نهال گردو در ارومیه

قیمت یکی از نکات مهم در زمان خرید نهال گردو و اساساً هر خریدی است. شاید به‌این نکته دقت نکرده باشید که انتخاب نهالستان ارومیه در قیمت نهایی محصول تاثیرگذار است. در نهالستانی که تولیدکننده نهال است و فروش نهال را بدون واسطه انجام می‌دهد، قیمت نهال کمتر است.

تنوع انواع نهال گردو در ارومیه بسیار است و به همین علت کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا لیست قیمت نهال گردو در ارومیه برای شما ارسال شود، همچنین می‌توانید از مشاوره رایگان استفاده کنید.

فروش نهال گردو در ارومیه

یکی از مراکز نهال ارومیه نهالستان ارغوان نهال است که نهال‌ها را با شناسنامه و ضمانت استرداد کالا با قیمت مناسب به ارومیه می‌فرستد. مهمترین دارایی ما، شما باغبانان و سرمایه گذاران عزیز هستید. برای انتخاب مناسب ترین نهال گردو در منطقه خود، کافی است با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

تمام نهال‌ها در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال می‌شوند. بهترین نهالستان ارومیه نهالستانی است که به طور مستقیم نهال را تولید و عرضه می‌کند، زیرا خرید نهال گردوی سالم با قیمت مناسب، سود شما را تضمین می‌کند.

مطالب پر بازدید

خرید نهال

نهال گردو ژنوتیپ ارغوان کانادایی تیپ ۹

خرید نهال گردو

نهال گردو

خرید نهال بادام

نهال بادام

Visits: 206

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

تماس تلفنی

مدیر فروش

ارسال سفارشات نهال

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها